środa, 17 grudnia 2014

Miękkie pierniki





Pierniczki w zimie to rzecz niezbędna. W tym roku postanowiłam zrobić miękką wersje pierników.  













Składniki:
4 szklanki mąki
2 jajka
1 1/2 szklanki cukru
2 łyżki miodu
3 łyżeczki przyprawy do piernika
łyżeczka  sody oczyszczonej
50 g drożdży
50 g masła





Wykonanie:
Wszystkie składniki zagniatamy razem z drożdżami, których nie rozpuszczamy jako rozczyn.. Gotowe ciasto rozwałkowujemy i wycinamy ciastka. Pieczemy je 20 minut w 180 stopniach. Smacznego. 
















Korzenne przysmakiWigilia 2014Świąteczne słodkości!

21 komentarzy:

  1. Pyszności :) fajna puszka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pierniczki :-) ja ostatnio też piekłam :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też kuszą pierniczki na te święta i jak czas pozwoli,to zrobię:)i wrócę po przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miękka wersja Justynko, to najbardziej pożądana postać pierniczków, choć z nostalgią wspominam pierniczki mojej Mamy, które "dochodziły" do miękkości i nigdy nie zdążyły dojść ,bo gromadka mojego rodzeństwa łasuchowała grubo przed świętami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie jest piernikowo i smacznie. Widzę, że też upiekłaś pyszne i śliczne ierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już na kilku blagach widziałam przepis na szybkie, miękkie pierniczki. I nie wiem czy ja się nie skusze aby takie właśnie przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie mięciutkie też robimy:-) Pięknie się prezentuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miękkie pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już swoje pierniczki upiekłam, Twoje również wydają się smaczne

    OdpowiedzUsuń
  10. miękkie moim zdaniem smaczniejsze niż te kruche :) muszę wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przepis i mega prosty, ale nie robiłam nigdy z drożdżami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I TY Justyna też" pierniczysz" :) Taka pora wszędzie pierniczki, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pierniczki a zwłaszcza takie, które można zjeść zaraz po upieczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też robię podobne pierniczki, można je od razu jeść, a to duży plus ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, zima bez pierniczków nie byłaby tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obowiązkowa pozycja na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie pierniczki! :) Jednak ja wolę te miękkie ;)

    OdpowiedzUsuń